teteman

hipokrit


dulu lidah manis janji manifesto seteguh kokrit
nak kongsi suka duka pedih perit
kasih sejati abadi walaupon takde duit
tak kisah ape orang kate walaupon semuanya pahit
oh dem.. kata-katamu sungguh sweet
terhayun kejap dengan setiap bait
tak lama kau tahan ikrar janji... chaiitttt
godaan datang kiri kanan semua kau nak kait
hukum tuhan halal haram kau campak dalam parit
memang........ hipokrit


*gambar hiasan dari sini


*sekadar memeriahkan topik perbualan
bukan luahan hati perasaan

9 Response to hipokrit

  1. kenapa kenapa ? ce cite . hehe

  2. ahahah...

    entry semata untuk join segmen dalam grup kat FB :)

  3. HAHA gua suka lu edit gambar nih..keh3...aku tadi nak edit terbantut lak.....

    :D

  4. haikalblank : ahahah.. skil hikmat nih... tak ramai yang tau.. =p

  5. Sca Ndx says:

    cool gila weh takda kapal. grr.
    thks yaa :)

  6. gambar sapa ni ye? aku selalu dah nampak gambar ni org duk edit2...

  7. wow.. bestnya tengok.. tengok je la.. tak merasa nak pegang.

  8. alamak tersilap komen pulak.igtkan komen utk yg WW tu. aduh, malu2! mcmna boleh tersilap ni.wakaka~

    ok, komenutk entri ni..
    mesti ambik gmbr org tu letak kat depan. cuma bab kepala tu yg tak tau, mcm mana hilangkan..

  9. Sca Ndx

    hahah.. thnx :)
    antara hikmat keramat tuh


    Zulfikar : gambar mamat Sca Ndx nih la kot.. die yang start.. ;p


    Sha My Heart :

    hahaaahahaha.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...