teteman

#12 Wordless Wednesday - alongusop *tembus



entry rabu tanpa kata2.. sekadar gambar sahaja
 source : wordless wednesdayFB


13 Response to #12 Wordless Wednesday - alongusop *tembus

  1. no plate ape? nak tikam esok...

  2. parahhhh! ni kes orang tak puas hati ke cuai? huuuu~

  3. peachippo says:

    hehehe..bapak besau paku..

    woooooo,,terus cik rase takot nak jln jauh2 dgan moto..hum~

  4. wahhh, hebat...

  5. wahhh, hebat...

  6. sile gnti tayar

  7. zuwaidah says:

    hmmmmmm dah sampai masa nak kena ganti

  8. yad'z says:

    hayamakkkk... tak ley nak panjang lagi kannn pakunyee.. hahhaa

  9. lame da xjengok blog along :D

    eh ,. nie moto cape nie ,. kalau kene macam nie xpancit kan ? kehkeh

    moh la tingal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani.com/dulu-lain-2/

  10. mak aii..kalau cucuk jantung
    bisa bocor donggg

  11. meaw says:

    moto along ka? kalau moto along bawak bersabaq la naaa,kalau moto orang lain tapa... *kejam,heee

  12. AlongUsop says:

    zulfikar :
    NAN 807*
    hahaha.. tikam la.. kalau dapat aku nak 50-50 :P


    laskar pelangi :
    haha.. ntah.. tengok2 dah ade je.. =.=


    peachippo :
    jalan jauh ke dekat ke, kalau nak kena, kena gak..
    aritu, kes lain, paking kat rumah je pon.. tengok2 dah kena dah..
    aih..


    iffah:
    bak duit.. lalala..


    kak zuwaidah :
    selagi tayar boleh golek,
    guna dulu, tanak bazir.. bunga banyak lagi tu..


    yad'z :
    ntah, boleh kot.. haha


    syazana :
    moto along lor, aku kena kat bunga tepi je,
    mujur tak tembus ke dalam. so, angin tak kuar..


    kak suhaili :
    ini jantung tara cucuk pon sudah bocorr dong...


    meaw :
    tengah sabaq la ni..
    mujur tayar still function cam bese..

  13. ni busut mane ko tarah..

    kan dah kene periuk api..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...